sâmbătă, 22 ianuarie 2022

Led Zeppelin - Stairway to Heaven ( S3 )

 

Stairway To Heaven








Stairway to Heaven ( 7:55 )

Jimmy Page / Robert Plant

Led Zeppelin – LP – IV ( albumul fara nume ) - 1971




Stairway To Heaven este fara indoiala ce a mai cunoscuta piesa a grupului, devine imnul grupului, reprezentind totodata o piatra de hotar a rockului si raminind timp de cinci ani cel mai bine vindut disc single din USA

„ Din punctul meu de vedere, cristalizeaza esenta formatiei. In piesa asta e tot si ne arata trupa la capacitatea ei maxima. Am avut grija sa nu lansam piesa pe single ( in Marea Britanie ). Ea trebuie ascultata alaturi de celelalte. Cred ca fiecare muzician vrea sa faca ceva cu care sa ramina in constiinta oamenilor pentru mai mult timp si noi cred ca am izbutit asta cu Stairway To Heaven. The Who au reusit probabil si ei acelasi lucru cu Tommy.

Nu stiu daca vom mai fi in stare sa producem ceva atit de consistent, atit de stralucitor.” – Jimmy Page

„ Stairway To Heaven s-a nascut dintr-o suflare. Atmosfera se bazeaza pe misticismul celtic, amplu dezvoltat in mitologia galezilor. Aceste influente s-au putut observa si pe al doilea album si inca de atunci am sugerat noua directie pe care doream s-o urmam. Asa a prins viata, pe rind Ramble On, Thank You, The Battle of Evermore. Pe cuvintul meu, sunt mindru de acest text.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu